Wednesday 6 July 2011

Rumahku Syurgaku

     Masuk rumah baru memang memenatkan. Tapi seronok!!!!!!Macam-macam benda yang perlu dibuat/nak dibuat. Terutamanya 'renovation'... semuanya tu melibatkan kos yang tinggi. Dec 2009 aku, Mr Hubby dan baby dalam perut ni telah berpindah ke rumah baru (rumah sendiri). Rumah sewa dan rumah sendiri pada aku, lain keadaannya. Rumah sewa, tak banyak barang2 rumah yang boleh kita beli. Yelah..kalo beli banyak2 kang...nak pindah nanti, kena angkut lori bertan-tan pulak kan...Pastu kalo dah masuk rumah baru, mesti nak beli barang baru kan....
     Walaupun pada masa tu aku berbadan dua, namun ia tak menghalang aku dari berkemas. Aku masih boleh packing barang dari rumah lama dan berkemas di rumah baru.. cuma angkat-mengangkat tu, Mr Hubby lah yang buat..
     Rumah dah baru..keluarga pun baru...sebab aku akan  menerima orang baru(penyeri hidup) dalam keluarga. Aku dan Mr. Hubby akan pastikan rumah '1st renovation' siap sebelum aku bersalin dan alhamdulillah siap jugak 'Rumahku Syurgaku'..

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers